Препоръки при пазаруване с кешбек

За успешното получаване на кешбек, моля, следвайте препоръките ни за покупка.

Изключете разширенията на браузъра.

Някои разширения могат да попречат на правилното разпределение на кешбек. По-специално, това саAdblock, friGate CDN, Aliexpress Seller Check, разширения на други услуги за кеш и VPN / Proxy / Socks. Препоръчваме ви да използвате отделен браузър за покупка на кешбек без допълнителни разширения.

Извършвете своята покупка в рамките на една сесия на браузъра.

След затваряна на браузера информацията за преминаване от Happyteam.bg към сайта на партньора се изтрива.

Затворете всички допълнителни раздели и прозорци на браузъра, преди извършване на покупките.

Препоръчваме да изчистите кеша на своя браузър.

Не исползвайте режим ``Инкогнито``.

В режим “Инкогнито” магазинът няма да може да определи откъде идва купувачът и няма да заплати комисиона.

При резервация на няколко хотела наведнъж е необходимо да преминете от Blaginki.bg към Booking.com преди всяка резервация.

В противен случай кешбек ще бъде начислен само за първата резервация.

Какво трябва да направите, ако кешбекът не е начислен?

Ако кешбекът не се начисли в рамките на 5 часа от датата на резервацията, моля, отменете резервацията и направете нова, като внимателно следвате препоръките на услугата.

Имате въпроси, имате нужда от помощ при резервацията? Моля, свържете се с нашия екип за поддръжка на blaginki@blaginki.bg – ние ще Ви окажем необходимата помощ за получаване на кешбек!

Моля обърнете внимание!

Не можете да променяте вече оформена резервация.

При покупка през мобилното приложение на магазина, кешбек не се начислява.

Към магазините